UDAU Уманський національний університет
  • Про DEFEP
  • Цілі та завдання
  • Етапи реалізації проектів
  • Консорціум
  • Структура
  • Команда проекту
  • Активність
    • Новини та події
    • Зустрічі
  • підсумок DEFEP
  • EN

Новини та події

23.09.2023

Дослідження трансформацій особистості, суспільства та ринку праці: висновки конференції Erasmus+ DEFEP

Дослідження трансформацій особистості, суспільства та ринку праці: висновки конференції Erasmus+ DEFEP

20–22 вересня науковці Уманського національного університету садівництва взяли участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту». Конференція відбулася у гібридному форматі на базі Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в межах проєкту СВНЕ Erasmus+ DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних

Читати далі …

17.07.2023

Науковці Уманського національного університету садівництва ознайомились із кращими досвідами дистанційної освіти під час робочої зустрічі в Університеті Саарланду

Науковці Уманського національного університету садівництва ознайомились із кращими досвідами дистанційної освіти під час робочої зустрічі в Університеті Саарланду

З 10 по 14 липня в Університеті Саарланду в Німеччині відбулася робоча зустріч учасників міжнародного проєкту «Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти і представників ринку праці», які ділились досвідом запровадження дистанційної освіти. До обговорення актуальних тем долучились і науковці Уманського національного університету садівництва,

Читати далі …

12.06.2023

СТАРТОВА ЗУСТРІЧ (KICK-OFF MEETING) ПРОЄКТУ ЕРАЗМУС+ «ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО: НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ЄС У ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТИ СУЧАСНИХ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА РИНОК ПРАЦІ» (DEFEP)

СТАРТОВА ЗУСТРІЧ (KICK-OFF MEETING) ПРОЄКТУ ЕРАЗМУС+ «ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО: НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ЄС У ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТИ СУЧАСНИХ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА РИНОК ПРАЦІ» (DEFEP)

Офіційне відкриття проєкту Еразмус+ за напрямком Розвиток потенціалу вищої освіти «Дистанційна освіта майбутнього: найкращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринок праці» (DEFEP) відбулося 3-6 квітня 2023 р. у гібридному форматі. Презентація проєкту та учасників пройшла 3 квітня 2023 року. У цей день вітальні промови  від проєктного офіцера ЕАСЕА

Читати далі …

09.06.2023

Міжнародний форум освітян і роботодавців «Дистанційна освіта майбутнього: виклики та перспективи»

Міжнародний форум освітян і роботодавців «Дистанційна освіта майбутнього: виклики та перспективи»

Команда проєкту Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці» запрошуємо долучитися до роботи Міжнародного форуму освітян і роботодавців «Дистанційна освіта майбутнього: виклики та перспективи». Метою форуму є сприяння розвитку дистанційної освіти шляхом інтеграції кращих практик ЗВО, держави, бізнесу та громадянського суспільства України, Молдови та

Читати далі …

02.06.2023

Проєкт Erasmus+ Ka2 DEFEP: триває успішна реалізація

Проєкт Erasmus+ Ka2 DEFEP: триває успішна реалізація

Уманський національний університет садівництва продовжує реалізацію міжнародного проекту Erasmus+ Ka2 DEFEP (Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market / Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці). Проєкт «Distance Education for Future: best EU

Читати далі …

02.06.2023

Результати соціологічного дослідження в рамках міжнародного проєкту ERASMUS KA2 – DEFEP

Результати соціологічного дослідження в рамках міжнародного проєкту ERASMUS KA2 – DEFEP

Командою проєкту Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці» було проведено соціологічне дослідження, метою якого став опис пріоритетів, потреб і запитів зацікавлених сторін (стейкхолдерів) дистанційної освіти як потенційно окремої форми освіти. Опитування проводилося методом формалізованого онлайн-анкетування у періо з 1 до

Читати далі …

« 1 … 3 4

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.

Scroll to top