UDAU Уманський національний університет
  • Про DEFEP
  • Цілі та завдання
  • Етапи реалізації проектів
  • Консорціум
  • Структура
  • Команда проекту
  • Активність
    • Новини та події
    • Зустрічі
  • підсумок DEFEP
  • EN

Новини та події

Результати соціологічного дослідження в рамках міжнародного проєкту ERASMUS KA2 – DEFEP

Результати соціологічного дослідження в рамках міжнародного проєкту ERASMUS KA2 – DEFEP

02.06.2023


Командою проєкту Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці» було проведено соціологічне дослідження, метою якого став опис пріоритетів, потреб і запитів зацікавлених сторін (стейкхолдерів) дистанційної освіти як потенційно окремої форми освіти. Опитування проводилося методом формалізованого онлайн-анкетування у періо з 1 до 10 травня 2023 року.

Генеральну сукупність дослідження склали студенти, науково-педагогічні працівники, керівники та афілійовані роботодавці закладів вищої освіти:

  • ­Уманського національного університету садівництва;
  • Чорноморського національного університету імені Петра Могили;
  • Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана;
  • Львівського національного університету природокористування;
  • Національного університету «Чернігівська Політехніка»;
  • Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

За результати дослідження встановлено, що стейкхолдери в цілому готові до впровадження дистанційної освіти як окремої форми, одак їхня готовність є неоднорідною. Так, студенти доволі оптимістично дивляться на дистанційну освіту, орієнтуючись на її практичність та комфортність, але усвідомлюючи її нижчу якість; керівники та НПП також вбачають проблему нижчої якості знань і навичок, що отримуються в дистанційному форматі, також підкреслюють ряд характерних для неї проблем (організаційних, технічних, психологічних тощо), хоча розуміють доцільність і раціональність цього формату, а тому готові до його впровадження; роботодавці на особистому рівні надають перевагу традиційному формату, але на інституційному рівні готові до масовізації дистанційної освіти та зацікавлені в участі в її вдосконаленні.

І хоча є сильна диференціація ставлення до дистанційного формату серед представників різних напрямів освіти, різних ЗВО тощо, для основного масиву стейкхолдерів дистанційна освіта вже встигла перетворитись на звичку, яку вони готові формалізувати.

ЗВІТ за результатами соціологічного дослідження запитів стейкходерів дистанційної освіти (здобувачі вищої освіти, викладачі, менеджмент ЗВО, роботодавці) Україна достурний для перегляду на офіційному сайті проєкту.


Наступна новина >

Проєкт Erasmus+ Ka2 DEFEP: триває успішна реалізація

останні новини

  • Уманський національний університет розширює реалізацію дистанційної форми навчання у межах проєкту DEFEP
    09.05.2025
  • Студентам бакалаврату презентували нові можливості здобуття освіти – дистанційну форму навчання
    09.05.2025
  • Враження студентів від дистанційної форми навчання в межах проєкту DEFEP
    19.03.2025
  • Освітня програма «Економіка соціального забезпечення» отримала акредитацію до 2030 року!
    13.02.2025
  • Участь Уманського національного університету садівництва у координаційній зустрічі проєкту DEFEP «Distance Education for Future»
    09.12.2024
  • Реалізація програми «Економіка соціального забезпечення» у дистанційному форматі в рамках проекту ERASMUS+ KA2 DEFEP
    26.09.2024
  • В УНУС стартувало навчання за дистанційною формою для магістрів спеціальності 232 «Соціальне забезпечення»
    17.09.2024
  • Викладачі УНУС успішно пройшли міжнародне підвищення кваліфікації в рамках проекту Erasmus+ DEFEP
    17.09.2024
  • Відкрито лабораторію дистанційної освіти на факультеті економіки і підприємництва УНУС у рамках проекту DEFEP
    13.09.2024
  • УНУС розширює можливості дистанційної освіти за допомогою магістерської програми з економіки соціального забезпечення
    20.06.2024

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.

Scroll to top