Робочий пакет 1. Управління проектом, координація та комунікація
T.1.1. Формування Координаційної ради, комітетів та робочих груп, підписання партнерських угод.
Т.1.2. Формування Дорадчого комітету з представників ринку праці.
Т.1.3. Розробка дорожньої карти управління та комунікаційного плану.
Т.1.4. Операційний та фінансовий менеджмент проекту, підготовка попереднього та фінального звітів проекту.
Т.1.5. Розробка інформаційної системи для підтримки та просування проекту.
Т.1.6. Просування проекту.
Т.1.7. Періодичні координаційні та організаційні зустрічі.
Робочий пакет 2. Фундаментальне дослідження дистанційної освіти. З’ясування тенденцій розвитку
T.2.1. Вивчення когнітивних, поведінкових та технологічних трансформацій особистості, суспільства та ринку праці.
Т.2.2. Проведення соціологічного опитування серед стейкхолдерів проекту.
Т.2.3. Узагальнення досвіду дистанційної освіти в Україні та Молдові.
Т.2.4. Вивчення кращих практик впровадження дистанційної освіти в країнах ЄС.
Т.2.5. Визначення напрямів подальшого реформування дистанційної освіти.
Робочий пакет 3. Розробка методології дистанційної освіти
Т.3.1. Комплексне вдосконалення системи дистанційної освіти, визначення її структури та елементів.
Т.3.2. Вибір дидактичних методів і підходів для формування перспективних компетентностей здобувачів освіти.
Т.3.3. Розробка інструментарію та засобів формування перспективних компетентностей здобувачів освіти.
Т.3.4. Визначення потреб та необхідної підтримки для подальшого розвитку системи дистанційної освіти.
Робочий пакет 4. Розвиток підтримки дистанційної освіти: інституційна та організаційна
Т.4.1. Розробка типової моделі організаційної структури для впровадження дистанційної освіти.
Т.4.2. Формування та вдосконалення типових положень про дистанційну освіту (про організацію управлінського та навчального процесів, наради та коучинг у дистанційній освіті).
Т.4.3. Формування та вдосконалення стандартів спілкування учасників дистанційної освіти.
Т.4.4. Адаптація типової моделі організаційної структури виробництва дистанційної освіти до умов кожного ВНЗ-партнера.
Т.4.5. Створення спеціальних структурних підрозділів та прийняття відповідних нормативних документів.
Робочий пакет 5. Розвиток підтримки дистанційної освіти: методичне, кадрове та матеріально-технічне забезпечення
Т.5.1. Розробити посібники та інструкції з адміністрування та проведення процесу дистанційної освіти.
Т.5.2. Розробка посібників та інструкцій для самоорганізації та підвищення продуктивності навчання в дистанційній освіті.
Т.5.3. Проведення тренінгів та фасилітаційних сесій для адміністраторів, тьюторів, консультантів та тренерів щодо особливостей дистанційної освіти.
Т.5.4. Оснащення експериментальних навчальних лабораторій для дистанційної освіти типовим обладнанням та програмним забезпеченням, необхідним для ефективної роботи дистанційної освіти.
Т.5.5. Формування електронної платформи для дистанційної освіти та її наповнення навчально-методичними матеріалами відповідно до навчальних курсів та освітніх програм.
Т.5.6. Впровадження електронної системи управління дистанційною освітою та системи електронного документообігу у ЗВО.
Робочий пакет 6. Тестування системи дистанційної освіти (експеримент)
Т.6.1. Запровадження роботи спеціальних структурних підрозділів та створення відповідних положень у ВНЗ.
Т.6.2. Розробка та затвердження освітніх програм, навчальних планів та навчальних програм для окремих (експериментальних) спеціальностей у ВНЗ.
Т.6.3. Проведення вступної кампанії за окремими (експериментальними) спеціальностями за дистанційною формою у ЗВО.
Т.6.4. Запуск електронної платформи для дистанційної освіти та її наповнення навчально-методичними матеріалами відповідно до курсів та освітніх програм.
Т.6.5. Здійснення освітньої діяльності за дистанційною формою за окремими (експериментальними) спеціальностями у ЗВО.
Робочий пакет 7. Моніторинг та забезпечення якості системи дистанційної освіти
Т.7.1. Розробка стратегії управління дистанційною освітою як окремою та незалежною формою навчання у ВНЗ.
Т.7.2. Розробка дорожньої карти забезпечення якості та дотримання академічної доброчесності в дистанційній освіті.
Т.7.3. Розробка плану контролю управління якістю дистанційної освіти.
Т.7.4. Визначення критеріїв оцінювання, діагностичних інструментів та результатів вимірювання очікуваних компетентностей здобувачів дистанційної освіти.
Т.7.5. Проведення регулярних опитувань стейкхолдерів, підготовка періодичних моніторингових звітів та аналітичних оглядів якості дистанційної освіти для її подальшого покращення.
Робочий пакет 8. Сталість та масштабування проектів в Україні та Молдові
Т.8.1. Запровадження дистанційної освіти як окремої самостійної форми навчання у ВНЗ на постійній основі, в тому числі для спеціальностей, які не є частиною експерименту.
Т.8.2. Розробка пропозицій щодо перегляду стандартів вищої освіти за спеціальностями з урахуванням специфіки дистанційної освіти та перспективних запитів стейкхолдерів.
Т.8.3. Розробка пропозицій щодо перегляду підходів до фінансування навчальних закладів з урахуванням особливостей дистанційної освіти.
Т.8.4. Створення Асоціації навчальних закладів, що надають дистанційну освіту.
Т.8.5. Налагодження співпраці з установами Фонду соціального захисту інвалідів та Міністерством соціальної політики України, Міністерством у справах ветеранів України та Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій для широкого залучення людей з особливими потребами, а також ветеранів війни, постраждалих внаслідок війни та внутрішньо переміщених осіб до навчання за дистанційною формою.