- Управління проектом, координація та комунікація – загальне управління проектною діяльністю. Критерієм оцінки є створення Координаційної ради, комітетів та робочих груп, Дорадчого комітету роботодавців; проведення зустрічей та нарад відповідно до плану; укладання партнерських угод, розробка Дорожньої карти управління та комунікаційного плану, проміжних та фінального звітів.
- Дослідження передумов розвитку системи дистанційного навчання. З’ясування тенденцій розвитку – проведення попереднього дослідження та збір вихідних даних (результатів досліджень та успішних практичних кейсів) для подальшого розвитку системи дистанційної освіти. Критерії оцінювання – науково-практична конференція, форум фрілансерів та роботодавців, соціологічне опитування стейкхолдерів проекту (студентів та абітурієнтів, роботодавців, викладацького та управлінського персоналу), навчальні візити до університетів ЄС з метою вивчення та адаптації досвіду).
- Розробка методології реалізації дистанційної освіти – обґрунтування методів, підходів, інструментів і засобів педагогіки та дидактики, найбільш прийнятних для формування перспективних компетентностей в умовах дистанційної освіти; розробка комплексу пропозицій щодо її вдосконалення.
- Розвиток інституційного та організаційного забезпечення системи дистанційної освіти. Індикатором виконання є розробка типової моделі організаційної структури дистанційної освіти та внутрішнього нормативно-правового забезпечення її впровадження.
- Удосконалення методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення системи дистанційної освіти. Передбачає в результаті розробку посібників та інструкцій для всіх залучених учасників освітнього процесу; проведення тренінгів та фасилітаційних сесій для науково-педагогічного та адміністративного персоналу ЗВО; оснащення експериментальних навчальних лабораторій; формування та наповнення електронної платформи дистанційної освіти.
- Апробація системи дистанційного навчання (експеримент) здійснюється в університетах-партнерах, де мають бути створені спеціальні структурні підрозділи з відповідними чинними положеннями; а також здійснено набір та дистанційне навчання здобувачів принаймні на одну освітню програму магістерського рівня.
- Моніторинг та забезпечення якості дистанційного навчання – розробка стратегії управління системою дистанційної освіти; дорожньої карти забезпечення якості та доброчесності; плану контролю управління якістю; критеріїв оцінювання, засобів діагностики та вимірювання результатів; проведення періодичних опитувань зацікавлених сторін.
- Сталість та масштабування проекту в Україні та Молдові. Критеріями якого є розширення дистанційної освіти, створення Асоціації закладів дистанційного навчання, розробка пропозицій щодо стандартів вищої освіти, стратегій та політик у сфері управління вищою освітою.