UDAU Уманський національний університет
  • Про DEFEP
  • Цілі та завдання
  • Етапи реалізації проектів
  • Консорціум
  • Структура
  • Команда проекту
  • Активність
    • Новини та події
    • Зустрічі
  • підсумок DEFEP
  • EN

Етапи реалізації проектів

  • Управління проектом, координація та комунікація – загальне управління проектною діяльністю. Критерієм оцінки є створення Координаційної ради, комітетів та робочих груп, Дорадчого комітету роботодавців; проведення зустрічей та нарад відповідно до плану; укладання партнерських угод, розробка Дорожньої карти управління та комунікаційного плану, проміжних та фінального звітів.
  • Дослідження передумов розвитку системи дистанційного навчання. З’ясування тенденцій розвитку – проведення попереднього дослідження та збір вихідних даних (результатів досліджень та успішних практичних кейсів) для подальшого розвитку системи дистанційної освіти. Критерії оцінювання – науково-практична конференція, форум фрілансерів та роботодавців, соціологічне опитування стейкхолдерів проекту (студентів та абітурієнтів, роботодавців, викладацького та управлінського персоналу), навчальні візити до університетів ЄС з метою вивчення та адаптації досвіду).
  • Розробка методології реалізації дистанційної освіти – обґрунтування методів, підходів, інструментів і засобів педагогіки та дидактики, найбільш прийнятних для формування перспективних компетентностей в умовах дистанційної освіти; розробка комплексу пропозицій щодо її вдосконалення.
  • Розвиток інституційного та організаційного забезпечення системи дистанційної освіти. Індикатором виконання є розробка типової моделі організаційної структури дистанційної освіти та внутрішнього нормативно-правового забезпечення її впровадження.
  • Удосконалення методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення системи дистанційної освіти. Передбачає в результаті розробку посібників та інструкцій для всіх залучених учасників освітнього процесу; проведення тренінгів та фасилітаційних сесій для науково-педагогічного та адміністративного персоналу ЗВО; оснащення експериментальних навчальних лабораторій; формування та наповнення електронної платформи дистанційної освіти.
  • Апробація системи дистанційного навчання (експеримент) здійснюється в університетах-партнерах, де мають бути створені спеціальні структурні підрозділи з відповідними чинними положеннями; а також здійснено набір та дистанційне навчання здобувачів принаймні на одну освітню програму магістерського рівня.
  • Моніторинг та забезпечення якості дистанційного навчання – розробка стратегії управління системою дистанційної освіти; дорожньої карти забезпечення якості та доброчесності; плану контролю управління якістю; критеріїв оцінювання, засобів діагностики та вимірювання результатів; проведення періодичних опитувань зацікавлених сторін.
  • Сталість та масштабування проекту в Україні та Молдові. Критеріями якого є розширення дистанційної освіти, створення Асоціації закладів дистанційного навчання, розробка пропозицій щодо стандартів вищої освіти, стратегій та політик у сфері управління вищою освітою.

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.

Scroll to top