
Представники Уманського національного університету взяли участь у другому раунді Міжнародної конференції DEFEP «Distance Education for Future: Project Experience and Sustainable Development»
14 жовтня 2025 року представники Уманського національного університету долучилися до другого раунду Міжнародної науково-практичної конференції «Distance Education for Future: DEFEP Project Experience and Sustainable Development», що проходила в межах реалізації міжнародного проєкту CBHE Erasmus+ DEFEP.
Від Уманського національного університету виступив проректор з науково-педагогічної роботи, доктор економічних наук, професор Михайло МАЛЬОВАНИЙ. У межах панельної дискусії «Дистанційна освіта у прифронтових ЗВО: переваги та перешкоди» він представив результати впровадження дистанційної освіти в університеті, наголосивши на ролі цифрових технологій у забезпеченні безперервності освітнього процесу в умовах воєнних викликів.
У своїй доповіді Михайло Іванович висвітлив ключові етапи створення електронного освітнього середовища в Уманському національному університеті, розповів про розвиток цифрових компетентностей викладачів і студентів, а також окреслив інституційні засади підтримки гнучкого навчання. Особливу увагу було приділено питанню підвищення стійкості освітнього процесу, адаптації навчальних курсів до умов дистанційного формату та підтримці академічної спільноти університету.
Під час заходу також виступили представники партнерських університетів – Чорноморського національного університету імені Петра Могили, Національного університету «Чернігівська політехніка», Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького та Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, які поділилися власним досвідом упровадження дистанційної освіти, обговорили переваги, виклики та перспективи сталого розвитку вищої освіти в сучасних умовах.
Участь Уманського національного університету у другому раунді конференції DEFEP підтвердила активну позицію університету у сфері цифровізації освіти, розвитку гнучких форм навчання та поширення найкращих європейських практик дистанційної освіти в українському академічному середовищі.

